Szukaj

Często zadawane pytania

1. Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

O każdym etapie informujemy również drogą mailową.

    2. Na mojej fakturze jest błąd, jak mogę to poprawić?

    Możemy poprawić tylko niewielkie pomyłki na fakturze, na przykład literówki w nazwie firmy czy adresie. Jeśli na Twojej fakturze jest taki błąd – napisz na biuro@avant.com.pl

    Jeżeli na Twojej fakturze jest inny rodzaj błędu, np. brak lub błędny NIP– nie będziemy mogli go poprawić. Pamiętaj, że możesz zwrócić produkty w ciągu 15 dni od zakupu.

    [Podstawa prawna: art. 88 ustawy o VAT; art. 106b ustawy o VAT]

    3. W jaki sposób mogę zgłosić awarię sprzętu?

    Jeżeli produkt, który otrzymałeś jest niesprawny, a nie upłynął jeszcze okres 15 dni od zakupu, skontaktuj się z nami na poniższy adres mailowy serwis@avant.com.pl

    4. Co jest niezbędne do reklamacji?

    Aby skutecznie zareklamować towar przygotuj dowód zakupu oraz kartę gwarancyjną jeżeli otrzymałeś ją wraz z produktem (ponieważ może być wymagana przez gwaranta).

    5. Czy produkty sprzedawane są nowe?

    Tak sprzedajemy tylko produkty nowe, oryginalne, zapakowane fabrycznie przez producenta i z pełną gwarancją. Pochodzą one z Europejskiej dystrybucji. Nie posiadamy w ofercie towarów odnawianych ani używanych.

    6. Czy wystawiacie faktury VAT?

    Tak wystawiamy faktury VAT - 23%. Ceny podane na naszej stronie to oczywiście ceny brutto!

    Koszyk

    Twój koszyk jest pusty.

    Dokonaj swoich pierwszych zakupów